سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خلاصه مصور 4 پست مرداد ماه (جمعه 87/6/1 ساعت 2:21 صبح)

سلام دوستان. من تصمیم دارم  در آخر هر ماه عکس هایی که در قسمت درباره من وبلاگ قرار دادم در خود وبلاگ بزارم. چون عکسهایی که برای معرفی وبلاگ استفاده می کنم با موضوع پست همخوانی دارند و در پست بعدکه موضوع عوض می شه. عکس معرفی هم عوض می شه.

امیدوارم خوشتون بیاد.

عکس پست اول:گلشیفته

 

پست دوم:مردان پرسپولیس

 

پست سوم: وی سی دی دایره زنگی

 

پست چهارم: هر شب تنهایی در چین

 

خب اینم از این.چون وبلاگ تازه تاسیسه و در این ماه فقط همین چند پست رو داشتم همین 4 عکس رو گذاشتم.

امیدوارم خوشتون بیاد.

و در آخر اگر نظر بدید و ما حضورتون رو در وبلاگ حس کنیم خوشحال می شیم. 

 





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 0 بازدید
    بازدید دیروز: 4
    کل بازدیدها: 14929 بازدید
  • درباره من

  • سینما و موسیقی
    مژده فراهانی
    این وبلاگ سعی می کند آخرین اخبار هنرمندان سینما و موسیقی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد.
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  •